Θετικότατη εξέλιξη η μελέτη του τμήματος Πατρίδα-Βέροια-Εγνατία. Στη Μέση το ΄κούμπωμα΄

Μια μεγάλη επιτυχία για την Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας, την Ημαθία και την Πέλλα είναι η εξέλιξη της ανάθεσης μελέτης για το τμήμα Πατρίδα-Βέροια-Εγνατία του κάθετου άξονα Βέροιας-Σκύδρας. Είναι το τελευταίο τμήμα του μεγάλου έργου χωρίς μελέτη, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι η εξασφάλιση των 2,7 εκατ. ευρώ ανοίγει τον δρόμο για την ολοκλήρωση του
έργου, σε χρόνο που θα εξαρτηθεί από τις ταχύτητες υλοποίησης μελετών και κατασκευής. Φυσικά και από το πότε θα ανοίξει το νέο ΕΣΠΑ, από το οποίο θα χρηματοδοτηθεί και το τμήμα Μονόσπιτα-Σκύδρα, που συμπληρώνει το έργο. Η μόνη μελέτη που απομένει πια είναι αυτή της σύνδεσης του έργου από το ανισόπεδο κόμβο στα Μονόσπιτα με τον υπάρχοντα άξονα διασταύρωσης Νάουσας-Νάουσα.

Το συνολικό μήκος του οδικού άξονα είναι περίπου 36 χλμ, με παράπλευρο οδικό δίκτυο διπλής κατεύθυνσης, για την εξυπηρέτηση των παρόδιων. Η σύνδεση των υφιστάμενων τοπικών οδών και του παράπλευρου δικτύου με τον οδικό άξονα θα γίνεται κυρίως μέσω ανισόπεδων κόμβων, όπως αυτό που ολοκληρώνεται αυτές τις μέρες στο τμήμα Πατρίδα-Μονόσπιτα.

Άξια αναφοράς είναι η οριστική επιλογή του κουμπώματος του έργου στη θέση της Μέσης, στον μέσο περίπου των δύο υπαρχόντων κόμβων στο τμήμα Κουλούρας-Βέροιας, με την Εγνατία Οδό να συναινεί στη λύση του νέου κόμβου. Η συγκεκριμένη χάραξη του δρόμου είναι μήκους 9 χιλιομέτρων. Ο ανισόπεδος κόμβος στην περιοχή Μακροχωρίου προβλέπεται στη θέση του γυμναστηρίου, όπου είναι και ο μοναδικός ελεύθερος από δόμηση χώρος στην περιοχή. Με το παράπλευρο δίκτυο που θα συνδέεται με την καινούργια αρτηρία στον κόμβο Μακροχωρίου θα εξυπηρετούνται όλες οι εγκαταστάσεις στην περιοχή (εργοστάσια κονσερβοποιίας, σφαγεία κ.λπ.).

Στη φωτογραφία μας άποψη της χάραξης από την προμελέτη των περιβαλλοντικών επιπτώσεων του έργου (Ιανουάριος 2014)
ΠΗΓΗ ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΕΟΝΤΑ

Απάντηση