ΔΙΕΘΝΗΕΙΔΗΣΕΙΣΕΠΙΣΤΗΜΗ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Διανομές με drones: έρχονται πιο κοντά, με νέες τεχνολογίες και πιο «επιεικείς» νόμους

Διανομές με drones: έρχονται πιο κοντά, με νέες τεχνολογίες και πιο «επιεικείς» νόμους

Δύο εταιρείες έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους με σκοπό να ανοίξουν ένα νέο πεδίο στις πτήσεις drone όπου ο χειριστής δεν θα χρειάζεται να έχει οπτική επαφή με το drone, ενώ θα μπορεί να χειρίζεται ταυτόχρονα περισσότερα από ένα

Η Inmarsat Group Holdings υποστηρίζει ότι έχει βρει έναν τρόπο να πετάνε με ασφάλεια τα drone για μεγάλες αποστάσεις, ένα βήμα που θα μπορούσε να αποτελέσει τομή για τις βιομηχανίες, τον κλάδο της ενέργειας και των υποδομών.

Οι ισχύοντες κανόνες αναφέρουν ότι οι περισσότεροι χρήστες πρέπει να οδηγούν τα drone μέχρι το σημείο που μπορούν να τα δουν και φυσικά να σηκώνουν στον αέρα ένα drone τη φορά ώστε να μην υπάρξουν ατυχήματα.

Έτσι, λαμβάνοντας υπόψιν τα παραπάνω, το ζήτημα είναι να υπάρξει ένας τρόπος ή μια ασφαλής προσέγγιση που θα δίνει περισσότερες δυνατότητες στον χρήστη και ταυτόχρονα θα είναι σύμφωνη με τους κανόνες των ρυθμιστικών αρχών.

Η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας της Βρετανίας έχει δηλώσει ότι είναι έτοιμη να χαλαρώσει τους παραπάνω κανόνες εάν υπάρξει η ανάπτυξη ενός σχεδίου σε εφαρμογή, το οποίο θα διασφαλίζει ότι δεν θα υπάρξουν ατυχήματα.

Η εταιρία κατασκευής δορυφορικών πιάτων Inmarsat συνεργάζεται με μία startup ειδική στην εναέρια κυκλοφορία, την Altitude Angel Ltd. με σκοπό την ανάπτυξη μιας δορυφορικής σύνδεσης η οποία θα επιτρέπει να βλέπουμε που βρίσκεται το drone ανά πάσα στιγμή.

Οι καθημερινές πτήσεις με drone πολύ πιο μακριά από αυτό που βλέπουν τα μάτια μας θα ήταν ένας καταλυτικός παράγοντας στην αγορά, δήλωσε ο Ντέιβιντ Τάιτ, επικεφαλής της ομάδας καινοτομίας της CAA.

Οι ρυθμιστικές αρχές κάνουν μικρά και προσεκτικά βήματα στη ρύθμιση του συγκεκριμένου πεδίο καθώς αυξάνεται η δημοτικότητα και η χρήση των drone για ψυχαγωγία και αεροφωτογραφίες.

Σε σχετικά προσιτές τιμές ο καθένας μπορεί να βρει drone τα οποία μπορούν να μετακινηθούν μακριά για πολλά μίλια, με τον χειριστή να χρησιμοποιεί συσκευή (απομακρυσμένο βίντεο) – κάτι σαν προσομοίωση του πιλοτηρίου ένος αεροπλάνου.

Αυτό ωστόσο, είναι κάτι που απαγορεύεται σε πολλές χώρες.

Εκατοντάδες πτήσεις διακόπηκαν στο αεροδρόμιο του Gatwick του Λονδίνου το 2018 όταν υπήρξε «επιδρομή» drone.

Οι δορυφόροι της Inmarsat με έδρα το Λονδίνο παρέχουν υπηρεσίες επικοινωνιών σε παγκόσμια κλίμακα για τις ένοπλες δυνάμεις, και για άλλες υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης.

Καθώς οι επίγειοι δορυφορικοί δέκτες της εταιρείας έχουν γίνει μικρότεροι και φθηνότεροι, αυτό καθιστά ευκολότερη τη χρήση τους σε μικρά αεροσκάφη, όπως τα drone.

Σύμφωνα με το Bloomberg, μικρά drone χρησιμοποιούνται ήδη για στενές επιθεωρήσεις σε δυσπρόσιτες τοποθεσίες ή κτήρια όπου όμως ο χειριστής θα πρέπει να βρίσκεται αρκετά κοντά.

Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Altitude Angel, Ρίτσαρντ Πάρκερ, δήλωσε ότι το νέο σύστημα θα μπορούσε να κάνει επιθεωρήσεις απομακρυσμένων και επικίνδυνων εγκαταστάσεων έως και είκοσι φορές πιο γρήγορα, ανοίγοντας ταυτόχρονα και την ευκαιρία για μία αγορά μεταφοράς εμπορευμάτων μεταξύ αεροδρομίων.

«Ο απώτερος στόχος είναι απομακρυσμένοι και αυτοματοποιημένοι στόλοι από drone οι οποίοι θα μπορούσαν να μεταφέρουν τόνους αγαθών μεταξύ αποθηκών ή να επιτρέψουν στους αγρότες να παρακολουθούν και να βελτιστοποιούν τις καλλιέργειες τους πιο εύκολα», είπε.

πηγή

 

Απάντηση