ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΙΕΘΝΗΕΙΔΗΣΕΙΣΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

vw Μετά τον κορωνοϊό η Volkswagen έρχεται Ελλάδα για την επένδυση – Σε ποιο μέρος;


Μετά τον κορωνοϊό η Volkswagen έρχεται Ελλάδα για την επένδυση – Σε ποιο μέρος;

Αυτοψία σε τέσσερα νησιά των Κυκλάδων σχεδιάζουν τα στελέχη του γερμανικού ομίλου μόλις αρθούν τα περιοριστικά μέτρα.

Καλά κρατεί η υπόθεση της επένδυσης του ομίλου VW στην Ελλάδα και μάλιστα μόλις αρθούν τα περιοριστικά μέτρα κλιμάκιο στελεχών της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας αναμένεται επισκεφθούν και πάλι τη χώρα μας. Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες της Καθημερινής το κλιμάκιο επιτελών αναμένεται να περιοδεύσει σε πέντε ελληνικά νησιά που έχουν επιλεγεί ώστε να μια πιο ολοκληρωμένη άποψη σχετικά με το ποιο θα επιλέξει για να τρέξει το πιλοτικό πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης.

Τον «φάκελο Volkswagen» επιμελούνται τόσο ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης όσο και ο υφυπουργός Εξωτερικών για την Οικονομική Διπλωματία Κώστας Φραγκογιάννης.

Η Θάσος όπως είχε δημοσιεύσει πρώτο το Newsauto.gr είχε περάσει σε δεύτερη μοίρα χωρίς όμως να απορρίπτεται και στο στόχαστρο των στελεχών του γερμανικού εργοστασίου είχαν εισέλθει 4 νησιά των Κυκλάδων τα οποία και αναμένεται να επισκεφθούν ώστε να διαπιστώσουν ποιο από όλα πληροί τις προϋποθέσεις για την εφαρμογή του προγράμματος αυτόνομης οδήγησης.

Στη Θάσο ένα σημαντικό πρόβλημα που θα έπρεπε να λύσουν τα στελέχη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας έχει να κάνει με την μορφολογία του εδάφους, αλλά και την ύπαρξη χιλιάδων τουριστών κατά την θερινή περίοδο που ίσως να αποτελέσουν «πρόβλημα» στα οχήματα που κινούνται αυτόνομα.

Από την άλλη μεριά βέβαια οι εξαιρέσεις που δίνει η ΕΕ στις παραμεθόριες περιοχές στις οποίες περιλαμβάνεται η Θάσος αποτελούν ισχυρό δέλεαρ για την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία καθώς το συγκεκριμένο νησί συνδυάζει και το πλεονέκτημα των υποδομών του λιμανιού και του αεροδρομίου της Καβάλας…

Το θέμα πάντως της επένδυσης του ομίλου VW φαίνεται ότι βρίσκεται στο τελικό στάδιο και οι υπογραφές αναμένεται να πέσουν αμέσως μόλις ολοκληρώσουν τις αυτοψίες και στα υπόλοιπα νησιά των Κυκλάδων τα οποία μπορούν να υποστηρίξουν το πιλοτικό πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης οχημάτων.

Να υπενθυμίσουμε πως όλες οι διαβουλεύσεις έγιναν κάτω από άκρα μυστικότητα, και μάλιστα ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου VW κ. Diess λίγο πριν τα Χριστούγεννα συναντήθηκε με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, παρουσία του υπουργού Ανάπτυξης Άδωνι Γεωργιάδη και των υφυπουργών Εξωτερικών και Ανάπτυξης Κώστα Φραγκογιάννη και Νίκο Παπαθανάση αντίστοιχα.

Πάντως το πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης αφορά αρχικά στην MAN η οποία ανήκει στον όμιλο VW και τα στελέχη της γερμανικής εταιρείας θέλουν να χρησιμοποιήσουν όποια ελληνική περιοχή ή νησί επιλεγεί τελικά για να πραγματοποιούν δοκιμές αυτόνομης οδήγησης φορτηγών και λεωφορείων σε πραγματικές συνθήκες.

Αυτή τη στιγμή η MAN πραγματοποιεί δοκιμές συστημάτων αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 5, δηλαδή χωρίς την φυσική παρουσία οδηγού μόνο σε πίστες παλαιών αεροδρομίων στη Γερμανία αλλά και σε ορισμένες Πολιτείες των ΗΠΑ όπως η Καλιφόρνια.

Αντίστοιχο πιλοτικό πρόγραμμα είχε ξεκινήσει η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία στην Πορτογαλία όπου απασχολούσε αρχικά 30 άτομα και σήμερα στο project εργάζονται πάνω από 500 άτομα!

Ο όρος παραμεθόριος…

Ο όρος παραμεθόριος, σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr, φαίνεται ότι έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην απόφαση των στελεχών του γερμανικού εργοστασίου καθώς οι συγκεκριμένες περιοχές εξαιρούνται από την αυστηρή Ευρωπαϊκή νομοθεσία που ορίζει τους όρους και τις προϋποθέσεις πραγματοποίησης δοκιμών σε οχήματα με συστήματα αυτόνομης οδήγησης! Οπότε η Ελλάδα με αρκετές παραμεθόριες περιοχές φαίνεται ότι καλύπτει τις ανάγκες του ομίλου VW ώστε να ξεκινήσει το πιλοτικό της πρόγραμμα…

Πέραν των παραπάνω η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει καταθέσει και μια λίστα με αιτήματα που θα διασφαλίσουν την επένδυσή τους στην Ελλάδα και δεν θα βρεθούν αντιμέτωποι με δυσάρεστες εκπλήξεις.

Δείτε σχετικό video από πιλοτικό πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης της MAN:

πηγή

 

Απάντηση