ΑΓΡΟΤΙΚΑΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

Υπεραξία στο ελληνικό βαμβάκι με τη συμφωνία BASF – Wrangler Jeans

Υπεραξία στο με τη συμφωνία BASF – Wrangler Jeans

Με σύµµαχο την αµερικανική Wrangler, ένα παγκοσµίως αναγνωρίσιµο brand στο χώρο της ένδυσης θα επιδιώξει την περαιτέρω καταξίωσή του και την απόκτηση υπεραξίας, από τις διεθνείς αγορές, το πιστοποιηµένο ελληνικό ποιοτικό βαµβάκι, που παράγεται µέσω του προγράµµατος µε τον τίτλο «Certified Sustainable FiberMax» της BASF.

Έχοντας, πλέον, σταθεί καλά στα πόδια του, µε τη συµπλήρωση το 2019 πέντε χρόνων εφαρµογής στην ελληνική αλυσίδα αξίας του βαµβακιού, το πρωτόκολλο βιώσιµων καλλιεργητικών πρακτικών «CSF» ετοιµάζεται να κάνει το επόµενο αποφασιστικό βήµα σε µια διεθνή αγορά που θέτει νέα καταναλωτικά πρότυπα, µε κυρίαρχο ζητούµενο την αειφορία.

«Πείσαµε τους παραγωγούς και τη βιοµηχανία, που συµφώνησε µαζί µας, ότι µόνο µέσα από καλό ποιοτικό προϊόν και βιώσιµες πρακτικές, µπορούν τα προϊόντα µας να έχουν τύχη. Το βαµβάκι µας εκτίθεται το 90% στη διεθνή αγορά και εκεί θέλουν διαδικασίες και πιστοποιήσεις. Ό,τι είναι χύµα πάει στο σωρό. Το ξέρετε καλύτερα από εµένα», τόνισε ο Θανάσης Τσούτσας (φωτό επάνω), επικεφαλής Cluster βαµβακιού της BASF Hellas, στην παρουσίαση του προγράµµατος CSF, στο πλαίσιο της 28ης Agrotica.

Σύµφωνα µε το ανώτερο στέλεχος της BASF, το «CSF» αποσκοπεί στην παραγωγή βαµβακιού από ποικιλίες FiberMax, µε κοινωνικά δίκαιες, οικονοµικά βιώσιµες και µε περιβαλλοντικά υπεύθυνες µεθόδους, που θα πιστοποιούνται από τη σπορά, τη συγκοµιδή µέχρι και την εκκόκκιση, ενώ η επόµενη φάση του προβλέπει την ανάδειξη της δουλειάς αυτής.

Διαβάστε επίσης: Δραστικά μέτρα με θανάτωση όλων των χοιρινών της εκμετάλλευσης στις Σέρρες που εντοπίστηκε η πανώλη
«Όλοι οι συνεργάτες, οι παραγωγοί κι όλη η αλυσίδα αξίας έχουµε έναν κοινό στόχο. Να δείξουµε ότι η πραµάτεια µας αξίζει µια καλύτερη τιµή. Για να µπορέσουµε, όµως, να πετύχουµε το στόχο µας, πρέπει να δουν και να πειστούν ότι είµαστε αξιόπιστοι από το χωράφι έως και το τελικό προϊόν. Και γι’ αυτό έχουµε σήµερα εδώ µαζί µας και τους συνεργάτες µας από την Wrangler», ανέφερε ο κ. Τσούτσας, παρουσιάζοντας τον Roian Atwood, επικεφαλής για τις βιώσιµες γεωργικές πρακτικές του οµίλου Kontoor, που έχει στην γκάµα του και το brand της Wrangler.

Ο κ. Atwood επισήµανε τη µεγάλη σηµασία που αποδίδουν ολοένα και περισσότερο πλέον οι καταναλωτές, αλλά κι οι βιοµηχανίες του κλάδου, όπως ο όµιλος της Kontoor, σε προϊόντα που παράγονται µε αειφορικό και περιβαλλοντικά υπεύθυνο τρόπο.

Με υψηλή δυναµική το πρόγραµµα CSF

Σταθερή θα είναι, σύµφωνα µε τον επικεφαλής της BASF Hellas, Βασίλη Γούναρη,  η στήριξη της BASF στο πρόγραµµα CSF, στο οποίο συµµετείχαν πέρσι 3 εκκοκκιστήρια

(σ. σ. Θρακικά, Βιολάρ και Επίλεκτος), 1.578 παραγωγοί, µε 11.781 εκτάρια και παρήχθησαν  59.390 πιστοποιηµένες µπάλες. Την ικανοποίησή τους, από τη συµµετοχή τους τα τελευταία πέντε χρόνια, εξέφρασαν οι εκκοκκιστές Βασίλης Μάρκου και Ηλίας Κουρούδης, ενώ ο Andrew David Beadle από τα κεντρικά εξήγησε πώς

πριν από 25 χρόνια η πολυεθνική ξεκίνησε το «ταξίδι» της µείωσης του αποτυπώµατος άνθρακα στις δραστηριότητές της και σταδιακά το µετέφερε και στους πελάτες της διεθνώς.

Πηγή

Απάντηση